zondag 8 februari 2015

Review: Essence - oogpotlood WHITE



Met een wit randje op de onderste lijn van je oog, je waterlijn, krijg je meteen een veel frissere look! Erg handig als je vroeg je bed uit moet want het lijkt dan net alsof je al heel lang wakker bent. Ook lijkt je oog net iets groter omdat het wit ook terugkomt in je oog. Het leek mij leuk om dit zelf ook te proberen en daarom heb ik gister een wit oogpotlood gekocht. 


Het oogpotlood dat ik heb gekocht is van Essence. Ik heb hem bij de Kruidvat gekocht voor 1 euro. Het is een kajal pencil, dat betekent dat die bedoeld is om erg precies aan te brengen waar je een lijntje wilt. Ook is dit potlood long-lasting, dus hij blijft lang op je oog zitten!


Het is de kleur 04 WHITE. Ik vind dat het oogpotlood erg goed gepigmenteert is, dus hij geeft een duidelijke kleur af als je een lijntje zet. 


Er zit een mooie punt aan waardoor je hem goed kan aanbrengen en als de punt niet meer scherp genoeg is kan je hem slijpen. Omdat het een potlood is kan je er dus heel erg lang mee doen! Als je het mij vraagt is dit oogpotlood een echte aanrader! Hij werkt goed en je kan er heel lang mee vooruit!

 Liefs, ons. 

Geen opmerkingen: